loading...
دانلود آهنگ جدید
MMM بازدید : 48 شنبه 16 فروردین 1399 نظرات (0)

متن آهنگ تبر علی یاسینی

♩─♬♫♫♬─♩
میریزه بهم انگار همه چی #♩
صورتت که میوفته یادم #♩
چیزی نمونده واسم عمر و جونو #♩
همشو پای تو دادم بس که سادم #♩
♩———♪♬♪–—–♩
ازت فرشته ساختم تو سرم  #♩
نبودی حتی نصف آدم میمونه یادم #♩
هرکی رسید یه دست انداخت #♩
کند یه تیکه از این دل مارو #♩
♩———♪♬♪–—–♩
دیگه بسه برام بیشتر از این #♩
خسته نکن تو این پاهارو #♩
توام مثل همه #♩
اهل بازی و کلکی و اهل نارو #♩
♩———♪♬♪–—–♩
سخته بفهمی همه عمرت تلف شده #♩
من یه درختم که عاشق تبر شده #♩
با این که میدونه زخمیش میکنی #♩
میخواد تورو بغل کنه #♩
♩———♪♬♪–—–♩
سخته بفهمی همه عمرت تلف شده #♩
من یه درختم که عاشق تبر شده #♩
با این که میدونه زخمیش میکنی
میخواد تورو بغل کنه #♩

دانلود آهنگ جدید تبر با متن آهنگ و لینک مستقیم

همش میگردم دنبالت یسره #♩
خدا خدا میکنم این روزا بگذره
بزن بشکنش این تن خسته رو #♩
♩———♪♬♪–—–♩
که تو بزنی از غریبه بهتره
یا بیا که جات تو این دلم خالیه #♩
یا بزن که زخمتم یه یادگاریه
♩———♪♬♪–—–♩
سخته بفهمی همه عمرت تلف شده #♩
من یه درختم که عاشق تبر شده
با این که میدونه زخمیش میکنی #♩
میخواد تورو بغل کنه
♩———♪♬♪–—–♩
سخته بفهمی همه عمرت تلف شده #♩
من یه درختم که عاشق تبر شده #♩
با این که میدونه زخمیش میکنی #♩
میخواد تورو بغل کنه #♩
♩─♬♫♫♬─♩

علی یاسینی تبر

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 835
  • بازدید کلی : 2,877