loading...
دانلود آهنگ جدید
MMM بازدید : 33 دوشنبه 18 فروردین 1399 نظرات (0)

متن آهنگ ناب مهدی جهانی

♩─♬♫♫♬─♩
تا منو عاشق نکنی ول نمیکنی #♩#
حرف داری اما درد و دل نمیکنی #♩#
میدونی که چجوری آتیش بکشی دلمو #♩#
♩———♪♬♪–—–♩
خوب منو میکشونی دنبال خودت #♩#
میدونی تهش میکنی منو مال خودت
من میدونم آخرش می بازی به من دلتو #♩#
♩———♪♬♪–—–♩
کم کم داره از دستم میره دلم
میدونی نباشی میگیره دلم #♩#
واست بیقرارم آتیشه دلم
هیچ جوره نمیشه عادی شه برم #♩#
♩———♪♬♪–—–♩
کم کم داره از دستم میره دلم #♩#
میدونی نباشی میگیره دلم
واست بی قرارم آتیشه دلم #♩#
هیچ جوره نمیشه عادی شه برم

دانلود آهنگ جدید مهدی ناب با متن آهنگ

لجبازی نکن هرچی دارم مال توئه #♩#
با تو شب من روشن و رویایی شده
تو این روزا که هیچ کس عاشق نمیشه #♩#
کاری کردی دلم بدجوری دنبال توئه
♩———♪♬♪–—–♩
کم کم داره از دستم میره دلم
میدونی نباشی میگیره دلم #♩#
واست بی قرارم آتیشه دلم
هیچ جوره نمیشه عادی شه برم #♩#
♩———♪♬♪–—–♩
کم کم داره از دستم میره دلم #♩#
میدونی نباشی میگیره دلم
واست بی قرارم آتیشه دلم #♩#
هیچ جوره نمیشه عادی شه برم
♩─♬♫♫♬─♩

مهدی جهانی ناب

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 838
  • بازدید کلی : 2,880